Pelenka kaland foglyai

Egy GYED-en lévő "kispapa" agymenése...

Friss topikok

Linkblog

A Pelenka-Portál és néhány át nem aludt éjszaka...

2008.05.09. 22:30 - Return

Címkék: blog portál agymenés baba mama apuka www. pelenka gyed www.pekoline.com pelenkportal pekoline www.pelenka.cwi.hu pelenkaportal.hu pelenkafutár








     Mivel túl vagyunk az éjszakai "nem alszunk vidámkodunk" genetikailag minden apróságba bekódolt, és véletlen generált program futtatások jelentős részén, így újfent kitaláltam magamnak valamit. Ja, ja, pótcselekszem.
Gondoltam kitalálok valamit, amit más hun-polgárunk még nem... Éppen nem egyszerű dolog ötletgazdának lenni, de hát épp ezért egész pici ötletre gondoltam. Hát ez a pici ötlet 2 hetes hajnali fél négyes virrasztást hozott a konyhára. Most mi lett volna egy világrengető 5let esetén??? (Na hogy itt tartok az agyalásban, el is döntöttem; csak semmi világrengető kitalálás, veszélyes lehet rám nézve...és hát belőlem csak egy van, ellenben veletek!)
Szóval beújítottam egy tárhelyet, kitaláltam, hogy valami portál-motorral alkotok egy (minő meglepetés) portált, nevezetesen a Pelenka-Portált. Egyszerű ötlet volt, csupán azt az apró momentumot felejtettem el, hogy fingom nincs az egészről. Nem vagyok elveszett figura, a neten minden infó ott van! DE MINDEN MÁS HELYEN, basszus. Arról már nem is beszélve, hogy agyam eltorzult neuronjai behúztak a dzsindzsásba, sugalva a bónuszt: kell chat is, fórum is. Nekem! Akinek a html, rss, (nem beszélve a cms-ről) pusztán távolról ismerősnek tűnő betűk,  röhejesen kusza összevisszasága. Úgyhogy ismét a szakmámhoz nyúltam vissza, (autó!) Mellé tettem egy halom iratgyűjtőt iratokkal, (akta) és létre jött egy marha nagy autodidakta...pacák. hehe.
Akkor itt jön a képbe a Kiscsaj!



Laza nagyképűséggel átvállalva az anyai teendőket, s azonosulva a feladattal, kicsit zúgott a fejem, mert én mégis férfi vagyok... Így élve ffiúi előjogommal, egyszerre csak egy dologra tudok figyelni, de arra legalább valami csodálatos... felületességgel! (Ezért is jó ffnak lenni) Ebből következik, figyelem-megosztás kilőve, irány az éjszaka, ölemben a notebook, mindezt fekve mert mint említettem ffi vagyok, az idő rohan, vagy csak az agyam lassult..két hétig. Aztán elkészült a mű, az alkotó pihen, Lucifer elsápad, az Úr vigyorog, Éva végre nyugodtan alszik, nem zúg a gép. Mindenki jól járt a végére, csapó, stáb lista, The End, Fine.


Összefoglalva: gyerek kell a házhoz, meg gyedes apuka aki nem bír a neuronjaival, és kész, meg is van új végzettségem: webmester-dada és kazánkovács.
(köszi Feneségem, Te is elsajátítottad az elviselés művészetét.)

Nyugodtan írjatok, unalmas a reakciók hiányában róni a sorokat....:-)köszi
Ja és a végére a műveim fejlövési sorrendben:

A bejegyzés trackback címe:

https://babapelenka.blog.hu/api/trackback/id/tr8462010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabi 2008.05.15. 18:55:44

Öregem!
Ezt vártam. Légyszíves ne foszd meg ember társaidat élményeid megfogalmazásától. Mik a terveid, hogy hirtelen nyár lett tavasz helyett? Most mi következik?? Mélyreható elemzést követő választ várok.

boldogmamamacska 2010.05.10. 14:20:45

Sziasztok, egyébként most 500 FT értékű Huggies pelenka kuponokat korlátlanul letölthetsz és beválthatsz a Tesco, a Cora és az Interspar áruházaiban május 15-ig
Ja a www.pelus.hu/regisztralj oldalon kell regisztrálni
süti beállítások módosítása