Pelenka kaland foglyai

Egy GYED-en lévő "kispapa" agymenése...

Friss topikok

Linkblog

Pelenka elvonón voltam...

2007.12.13. 22:50 - Return

Címkék: evolúció online kismama baba vállalkozás kaland pelus apuka elvonókúra pelenka gyed kispapa palackposta babapelenka www.babapelenka.extra.hu intellektuális

Valószínüleg a legutóbbi hosszabb bejegyzéstelenség szoros  összefüggésben van ama ténnyel miszerint pelenka-elvonón vótam! Röviden annyit takar ez a mondat, hogy feneségem / áldassék a neve ;-) / munkahelyi dolgait pihente ki szabadság címszóval, s ezt persze aljasul kihasználva amikor csak tehettem fontos elfoglaltságaim miatt, na meg ugye nem illik az anyukát ily jeles napokon csemetéjétől elrabolni alapon hagytam az anyai ösztönöket szabadon szárnyalni!

Igen, én a hős lemondó apa, a család oszlopa és a szent  popsitörlő őrzője egy hosszú hétre hátat fordítottam azoknak a felemelő pillanatoknak amivel utódom (akiben időnként határozottan a mesebeli gonosz törpe harmadik reinkarnációjára ismerek) a két pelenka cseréjének  pillanatában, működő anyagcseréjének ékes bizonyítékaként számtalanszor megörvendeztetett.
Csodálatos napok voltak...napfény, sör, pálmafák...a tévében. :-/ Amúgy az elvonókúra hatására régi önmagamra ismertem, ami némileg megnyugtató érzés volt, mégis maradt bennem valami férfias!
Idevágó megnyugtató jelek:

  • nem hallottam reggel az ébresztő veszett csörgését /pedig működött/
  • étkezés után egy elegáns mozdulattal hagytam magam mögött a mosatlant
  • képtelen voltam egyszerre két dologra figyelni
  • de ami a lényeg: újra láttam a hetvenegynéhány centinél magasabb dolgokat is!!!

Hát igen, a természet gyógyítja önmagát! :-)

Persze ezek mellett dolgoztunk is a már lassan 1 + 1/2 éves segédemmel, sorstársainak hordtuk a pelenkát, hogy anya rabszolga és apa rabszolga fényesre subickolva hátsó fertályukat, mindig időben kicserélhesse azokat a bizonyos pelusokat.

Persze minden jó véget ér, párom dolgozik, én újfent anyukalizálódtam és oly távolinak tűnik ez a néhány nap mintha meg sem történt volna...de pszt(!) nyoma maradt a dolognak, mégis megtörtént! Onnan tudom, hogy valahogy "rend rakódott" a kiscsaj szekrényében! Naná hogy van Mikulás, itt a bizonyíték!

Ennyit most, nem maradt más hátra mint a szokásos duma:


Szúrok egy linket, ha van kedvetek látogassátok, látogassák meg, a többi tennivalót a bennfentes jóakarók ismerik, akik nem, azokat megkérem klikkeljenek bátran minden linkekre, mivel az jó a papának, jó a babának, jó a hirdetőnek és a hirdetettnek amen :

www.pekoline.com

A bejegyzés trackback címe:

https://babapelenka.blog.hu/api/trackback/id/tr63263283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabi 2008.01.06. 10:55:51

A szabadság után várom a folytatást.
süti beállítások módosítása